Sunday 15 January 2012

She's my inspiration now and forever

Makhluk Allah inilah telah berjaya menjadi sumber inspirasi dalam hidup saya....Saya tertarik dengan perwatakannya kerana Dia banyak memberi semangat,dorongan kepada saya....Taktala saya sedih Dia lah orang pertama menjadi penghibur saya.......Taktala saya buntu mencari jalan keluar daripada masalah,Dialah yang memberi petunjuk kepada saya untuk selesaikan masalah..Tanpa Dia saya rasa sunyi sangat dunia ni..Dia lah banyak mengajar saya erti kehidupan.....Erti kesusahan,erti kegembiraan dalam menempuh liku-liku kehidupan...Kerana Dia saya menjadi kuat...Kerana Dia saya wujud atas dunia ni....Kerana Dia saya bergelar seorang pelajar....Kerana Dia saya gembira meneruskan hidup.Dengan kata lain Dia lah segala-galanya bagi saya....Kasih sayang Dia tak dapat saya balas...Saya beruntung sebab saya ada Dia...TERIMA KASIH UNTUK SEGALA-GALANYA MOM......EWI SAYANG MIE!

No comments:

Post a Comment